torek, 10. april 2012

MOJA NAJ KNJIGA 2012

Moja najljubša knjiga, priznanje po izboru mladih bralcev, se podeljuje vsako leto od 1998, in sicer v dveh kategorijah: 
  • za najljubšo slovensko mladinsko knjigo in 
  • najljubšo v slovenščino prevedeno mladinsko knjigo. 

Priznanja sama se podelijo avtorjem in založnikom teh del na slovesnosti ob 2. aprilu, mednarodnem dnevu knjig za otroke. 

Glasujejo lahko vsi otroci, ki knjigo sami preberejo, pri čemer smejo glasovati za katero koli delo, ne glede na letnico njegove izdaje, glavna pozornost pa velja leposlovni knjigi. 

Moja najljubša slovenska knjiga po izboru mladih bralcev za leto 2012 je

BLAZNO RESNO O ŠOLI
Dese Muck z ilustracijami Mateja de Cecca.

Izšla je pri založbi Mladinska knjiga.



Moja najljubša prevedena knjiga po izboru mladih bralcev za leto 2012 je

GROZNI GAŠPER
 Francesce Simon z ilustracijami Tonyja Rossa.

Knjigo je prevedla Polonca Kovač, izšla pa je pri založbi Učila International.


 _____________________________________________________________________

Več o tem priznanju in o nagrajencih iz prejšnjih let si lahko preberete na strani MOJA NAJ KNJIGA.

NASLEDNJE LETO BOMO GLASOVALI TUDI MI!

Ni komentarjev:

Objavite komentar